دارالترجمه رسمی شکیبا
۰۸
اردیبهشت

ترجمه استعلام سوابق بیمه خودرو

در این مقاله اطلاعات کامل را درباره «ترجمه استعلام سوابق بیمه» در اختیار شما قرار می دهیم. در صورتی که پاسخ سئوالات خود را در مطلب زیر مشاهده نفرمودید، پایین همین صفحه کامنت بگذارید و سئوالات خود را بپرسید. ما در کوتاهترین زمان به سئوالات شما پاسخ خواهیم داد.

 

ترجمه استعلام سوابق بیمه خودرو   

ایرانیانی که در کشورهای خارجی تمایل به بیمه کردن خودرو خود در خارج از کشور را دارند، می توانند با ترجمه استعلام سوابق بیمه خودرو خود از تخفیفات بیمه در شکور مقصد برخوردار شوند. به همین دلیل است مدرک فوق باید ترجمه شود. اگر شما نشان دهید که خودرو خود را در کشور ایران بیمه شخص ثالث و یا بیمه بدنه نموده اید و از بیمه خسارت دریافت نکرده اید، در خارج از ایران تخفیف بیمه دریافت می کنید و این کار به لحاظ مالی به نفع ایرانیان مقیم خارج از کشور است.

 

چطور سوابق بیمه خودرو خود را برای ترجمه رسمی دریافت کنم؟

برای دریافت سوابق بیمه خودرو خود نیازی به مراجعه به شرکتهای بیمه و نمایندگان آنها نیست. کافی است به سایت  www.centinsur.ir  مراجعه فرمایید. پس از ورود به سایت، روی لینک «میز خدمات الکترونیک» کلیک نمایید.

 

 

پس از ورود به صفحه مذکور روی گزینه های «استعلام سوابق بیمه» و یا «سوابق بیمه خودرو»  کلیک نمایید و پس از ورود اطلاعات شخصی خود از جمله کدملی و شماره همراه یک کد در تلفن همراه هود دریافت خواهید کرد. با ورود کد دهگیری مذکور می توانید استعلام سوابق بیمه خود رو خود را دریافت خواهید کرد. نمونه سوابق بیمه خودرو همراه با QR Code  آنرا در تصویر مشاهده فرمایید.

 

 

لطفا توجه داشته باشید که بر اساس بخشنامه جدید اداره امور مترجمان قوه قضاییه،  سوابق بیمه خودرو که به صورت دستی و با مهر و امضا تنظیم شده است دیگر قابل ترجمه رسمی نیست.

 

ترجمه فوری استعلام سوابق بیمه خودرو

اگر به ترجمه استعلام سوابق بیمه خودرو خود احتیاج دارید، وارد صفحه تماس با ما شوید و با همکاران بخش پذیرش ما تماس بگیرید. ما در کوتاهترین زمان ترجمه شما را اماده و ارائه می کنیم.

 

قیمت و هزینه ترجمه استعلام سوابق بیمه خودرو

برای کسب اطلاع از هزینه ترجمه سوابق بیمه خودرو وارد صفحه تعرفه ترجمه شوید و هزینه ترجمه این مدرک و سایر مدارک را رویت فرمایید.

 

اعتبار ترجمه استعلام سوابق بیمه خودرو

زمان اعتبار ترجمه سوابق بیمه خودرو بین سه تا حداکثر شش ماه است. اگر مدت زمان مذکور از ترجمه شما گذشته است باید از طریق وب سایت فوق الذکر یک نسخه جدید از سوابق خود دریافت نمایید و به دفتر جهت ترجمه ارائه دهید.

 

ترجمه سوابق بیمه خودرو با مهر ناتی 

اگر ترجمه سوابق بیمه خود را ترجمه می کنید تا در کشورهای استرالیا و نیوزلند ارائه دهید، ما می توانیم ترجمه شما را با مهر ناتی استرالیا ارائه دهیم. ترجمه با مهر ناتی در کشورهای  استرالیا و نیوزلند کاملا معتبر و قابل ارائه به تمام سازمانها و ادارات در کشور مذکور هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهر ناتی وارد صفحه ترجمه ناتی شوید و اطلاعات مورد نظر خود را مطالعه نمایید.

 

ترجمه سوابق بیمه خودرو با مهر ناجیت

اگر ترجمه سوابق بیمه خود را ترجمه می کنید تا در کشورهای امریکا و کانادا ارائه دهید، ما می توانیم ترجمه شما را با مهر ناجیت امریکا ارائه دهیم. ترجمه با مهر ناجیت در کشورهای  امریکا و کانادا  معتبر و قابل ارائه به تمام سازمانها و ادارات در کشور مذکور هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهر ناجیت وارد صفحه ترجمه ناجیت شوید و اطلاعات مورد نظر خود را مطالعه نمایید.

 

 

سفارش آنلاین ترجمه سوابق بیمه خودرو

در صورتی که تمایل به سفارش آنلاین ترجمه سوابق بیمه خودرو خود دارید وارد صفحه سفارش آنلاین ما شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.