دارالترجمه رسمی شکیبا

لوگو ترجم
ترجمه مدارک تحصیلی

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان

در این بخش سئوالات اساسی شما را درباره ترجمه مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان از قبیل دیپلم رشته های ریاضی فیزیک، ترجمه دیپلم تجربی، ترجمه دیپلم علوم انسانی و ترجمه مدرک پیش دانشگاهی رشته های مذکور و ترجمه ریز نمرات آنها گردآوری کرده ایم و به آنها پاسخ خواهیم داد. اگر سئوال دیگری در رابطه با ترجمه دیپلم و ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و یا ترجمه ریز نمرات دبستان یا دبیرستان دارید که به آنها پاسخ نگفته ایم، لطفاً وارد صفحه تماس با ما شوید و  با دارالترجمه رسمی شکیبا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. ما تلاش می کنیم بهترین دارالترجمه انگلیسی تهران در زمینه ترجمه مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان باشیم و پکیج خدمات ترجمه رسمی انگلیسی ما کامل باشد.

مراحل ترجمه رسمی دیپلم به انگلیسی و سایر مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان

مرحله اول: تایید آموزش و پرورش منطقه و استان محل تحصیل

در ادامه بحث ترجمه مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان باید بگوییم که اگر دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی و ریرنمرات مربوطه و سایر مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان را در دست دارید، باید بدانید که به منظور ترجمه رسمی، باید مدارک شما ممهور به مهر مدرسه، آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل و آموزش و پرورش استان محل تحصیل شما باشد تا بتوانیم بر روی ترجمه رسمی شما تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه را اخذ کنیم.

به عبارت ساده تر برای ترجمه دیپلم (تجربی، ریاضی، انسانی و سایر رشته ها) به انگلیسی و ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ترجمه ریز نمرات آنها و ترجمه مدارک دبستان و دبیرستان و به منظور از جلوگیری از اتلاف وقت شما، بهتر است پیش از مراجعه به دفتر ترجمه شکیبا جهت ترجمه رسمی، اصل دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی و  ریز نمرات آنها و سایر مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان  را به تایید آموزش و پرورش منطقه و استان محل تحصیل برسانید. اگر ترجمه دیپلم و ترجمه مدرک پیش دانشگاهی  و ترجمه مدارک دبستان خود و یا فرزندانتان  را صرفا با مهر مترجم رسمی نیاز دارید، نیاز به انجام مراحل اداری دیگری نیست و کافی است اصل مدارک را جهت ترجمه به دفتر بیاورید یا ارسال فرمایید.

آدرس اداره کل آموزش و پرورش استان تهران: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، خیابان شهید سرپرست

تاییدیه تحصیلی دیپلم برای تایید ترجمه رسمی

اگر پس از ترجمه رسمی دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی، نیاز به تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه دارید، برای ترجمه مدرک نهم و ترجمه دیپلم و ترجمه مدرک پیش دانشگاهی باید به سامانه و وب سایت آموزش و پرورش جهت اخذ تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir  مراجعه کنید و پس از ثبت نام و ورود اطلاعات، کد صادره را دریافت نمایید و به دارالترجمه ارائه دهید. اگر  در سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی از شما دلیل تایید مدارک صادر شد، گزینه «جهت ارائه به دارالترجمه ها» را علامت بزنید تا بتوانیم استعلام آنرا دریافت کنیم. در صورتی که در سامانه  از شما شماره پروانه دارالترجمه سئوال شد،  شماره پروانه دارالترجمه رسمی شکیبا 499 است و نام مترجم مسئول دکتر محمدرضاحسینی است.

ثبت نام و گرفتن تاییدیه تحصیلی در سامانه آموزش و پرورش برای کدام مقاطع لازم است؟

مدرک نهم، دیپلم و پیش دانشگاهی.

در فرایند ترجمه رسمی و اخذ تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه برای مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان، فقط  در مقاطعی که امتحان نهایی دارند یعنی مدرک تحصیلی نهم، دیپلم و پیش دانشگاهی، باید در سامانه فوق الذکر ثبت نام کنید. برای ترجمه رسمی و تایید سایر مقاطع تحصیلی دبستان و دبیرستان، ثبت نام در سامانه فوق لازم نیست و اخذ مهر آموزش و پرورش منطقه و استان جهت تایید سایر مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان کافی است. با انجام مراحل فوق پیش از مراجعه به شعب دارالترجمه رسمی شکیبا در وقت و انرژی شما صرفه جویی می شود.

ثبت دیپلم در سامانه میخک

لطفا توجه داشته باشید که برای تایید ترجمه دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی توسط وزارت خارجه، باید پس از انجام موارد فوق در سامانه میخک متعلق به وزارت خارجه ج.ا. ایران نیز ثبت نام فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در سامانه میخک اینجا را کلیک کنید.

برای سفارش با ما تماس بگیرید

ترجمه دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی با مهر ناتی و ناجیت

لطفا توجه داشته باشید که در صورتی که تمایل دارید ترجمه دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی خود را به کشور استرالیا و نیوزلند ارائه دهید، ترجمه با مهر ناتی کافی است و نیازی به انجام مراحل اداری فوق  برای ترجمه مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان به انگلیسی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ترجمه با مهر ناتی مراجعه فرمایید و اطلاعات تکمیلی را در این رابطه  مطالعه نمایید. ضمناَ ما می توانیم ترجمه دیپلم شما را با مهر ناجیت تحویل دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهر ناجیت صفحه ترجمه ناجیت را مطالعه فرمایید. ما تلاش می کنیم بهترین دارالترجمه انگلیسی تهران باشیم و پکیج خدمات ترجمه رسمی انگلیسی ما کامل باشد.

ترجمه مدارک تحصیلی

آیا ترجمه دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی، همیشه به تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه نیاز دارد؟

خیر. گاهی در فرایند اپلای، نیازی به تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه بر روی ترجمه مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان از قبیل ترجمه دیپلم و  پیش دانشگاهی و ترجمه ریز نمرات آنها نیست. نظر به اینکه اخذ تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه پس از ترجمه دیپلم و ترجمه مدرک پیش دانشگاهی، مستلزم صرف هزینه اضافی و وقت بیشتر است، ابتدا اطمینان حاصل کنید که تایید دو ارگان مذکور لازم است و سپس سفارش ترجمه خود را ارائه فرمایید. اگر موسسه ای کار اپلای را برای  شما انجام می دهد، سئوال فوق را از آنها بپرسید یا اگر خودتان مستقیما اپلای می کنید، از مدرسه یا دانشگاه خارجی از طریق مکاتبه بپرسید که آیا ترجمه رسمی دیپلم و ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ترجمه ریز نمرات مربوطه احتیاج به تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه دارد یا خیر. ضمناً اگر به تایید آن دو ارگان نیاز ندارید لازم نیست در سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی ثبت نام کنید.

ضمنا اگر به مباحث مربوط به ترجمه مدارک تحصیلی دبستان و دبیرستان علاقه دارید اینجا را کلیک کنید.

× سفارش از طریق واتس‌اپ