دارالترجمه رسمی شکیبا

لوگو ترجم
ترجمه رسمی مدارک

ترجمه رسمی پروانه نظام مهندسی

ترجمه رسمی مدرک پروانه نظام مهندسی یکی از مدارکی است که نشان از شغل و تخصص مهندسین دارد و برای مهاجرت و برای ادامه تحصیل مهندسان و دریافت ویزا به آنان کمک می کند. در این صفحه اطلاعات کامل درباره ترجمه رسمی پروانه مهندسی را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر پاسخ پرسشهای خود را در این صفحه نیافتید با ما تماس بگیرید.

چرا ترجمه رسمی مدارکی مثل پروانه مهندسی مهم است؟

  • ترجمه پروانه مهندسی برای ادامه تحصیل: ترجمه رسمی پروانه مهندسی یک مدرک حرفه ای و کاری است که به مدارک تحصیلی شما اعتبار می بخشد .
  • ترجمه پروانه مهندسی برای پذیرش ویزا: داشتن ترجمه رسمی پروانه مهندسی برای ویزا بسیار مهم است و به پرونده شما سرعت بخشیده و شانس ویزای شما را افزایش دهد.
  • ترجمه پروانه مهندسی برای مهاجرت: با ترجمه رسمی پروانه مهندسی، شما مهندسان عزیز می‌توانید به راحتی در کشورهای دیگر به دنبال فرصت‌های شغلی مناسب و مهاجرت باشید و از مزایای بازار کار بین‌المللی بهره‌مند شوید. پس ترجمه رسمی پروانه مهندسی برای مهاجرت مهندسان بسیار مهم است.

تایید ترجمه رسمی مدرک پروانه مهندسی

پروانه نظام مهندسی مدرکی است که توسط سازمان نظام مهندسی صادر می شود و یک مدرک شغلی مهم برای نشان دادن شغل و وابستگی در فرایند ویزا محسوب می شود. برای تایید ترجمه رسمی پروانه مهندسی باید اصل پروانه نظام مهندسی به همراه مدرک تحصیلی صاحب مدرک به قوه قضاییه و وزارت خارجه ارائه کنیم. گرفتن تایید ترجمه رسمی جزو خدمات ما است و ما در دارالترجمه رسمی شکیبا این کار را برای شما انجام می دهیم.

ترجمه رسمی آنلاین و فوری پروانه مهندسی 

در صورتی که تمایل به ترجمه رسمی آنلاین و فوری پروانه اشتغال به کار مهندسی دارید، اینجا را کلیک کنید.

ترجمه پروانه مهندسی  با مهر ناتی استرالیا

اگر قصد ارائه ترجمه پروانه مهندسی به انگلیسی به کشورهای استرالیا و نیوزلند را دارید، می توانید ترجمه خود را با مهر ناتی استرالیا تهیه کنید چرا که ما در دفتر ترجمه رسمی شکیبا به عنوان بهترین دارالترجمه انگلیسی تهران علاوه بر خدمات ترجمه رسمی ارائه دهنده خدمات ترجمه ناتی استرالیا هم هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترجمه ناتی اینجا را کلیک کنید.

ترجمه پروانه مهندسی با مهر ناجیت امریکا

اگر قصد ارائه ترجمه پروانه مهندسی به انگلیسی به کشورهای امریکا و کانادا را دارید، می توانید ترجمه خود را با مهر ناجیت امریکا تهیه کنید چرا که ما در دارالترجمه رسمی شکیبا علاوه بر خدمات ترجمه رسمی ارائه دهنده خدمات ترجمه ناجیت امریکا هم هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترجمه ناجیت اینجا را کلیک کنید.

قیمت و هزینه ترجمه پروانه نظام مهندسی

برای اطلاع از قیمت و هزینه ترجمه پروانه نظام مهندسی به انگلیسی وارد صفحه تعرفه ترجمه شوید.

اصطلاحات به کار رفته در ترجمه رسمی پروانه مهندسی

وزارت راه و شهرسازی به انگلیسیMinistry of Road & Urban Development
پروانه اشتغال به کار مهندسیProfessional Engineering License
پایه (در مهندسی)Grade
حدود صلاحیت به انگلیسیQualification
آیین نامه اجراییExecutive Bylaw
قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمانThe Law on Engineering and Building Control System
شخص حقیقی

Natural person

شخص حقوقیJuridical person
مهندس عمرانCivil Engineer
آیین نامه اجراییExecutive bylaw
کارگاه (مهندسی) به انگلیسیSite

در پایان اگر سوالی درباره ترجمه رسمی پروانه مهندسی یا ترجمه رسمی مدارک دارید، در کامنتها از همکاران ما در بخش پذیرش دارالترجمه رسمی شکیبا بپرسید.

ارسال پاسخ


× سفارش از طریق واتس‌اپ