دارالترجمه رسمی شکیبا

لوگو ترجم
ترجمه مدارک ویزای شینگن

ترجمه مدارک ویزای شینگن

مشاوره رایگان ترجمه مدارک ویزای شنگن 

ما در دفتر ترجمه رسمی شکیبا به عنوان یکی از بهترین دفاتر ترجمه در شهر تهران، با ارائه خدمات ترجمه رسمی مدارک ویزای شنگن، در خدمت شما عزیزان هستیم.

ترجمه رسمی مدارک برای گرفتن ویزای شنگن، یکی از خدمات مهمی است که ما به شما ارائه می‌دهیم. برای اینکه شما بتوانید به راحتی از خدمات ما استفاده کنید، دارای تیمی از مترجمین با تجربه و ماهر هستیم که قادر به ترجمه دقیق و صحیح مدارک ویزای شنگن شما به زبان مورد نظرتان هستند.

در دفتر ترجمه شکیبا، تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. با توجه به اهمیت ویژه‌ای که به ترجمه رسمی مدارک ویزای شنگن می‌دهیم، تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت و به موقع به شما اختصاص می‌دهیم.

اگر شما نیز به دنبال یک دفتر ترجمه با تجربه و ماهر هستید که به شما خدمات ترجمه رسمی مدارک ویزای شنگن ارائه دهد، با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات با کیفیت به شما می‌باشد. ما تلاش می کنیم بهترین دارالترجمه انگلیسی تهران باشیم و پکیج خدمات ترجمه رسمی انگلیسی ما کامل باشد.

در این بخش مشاوره رایگان ترجمه مدارک لازم برای ویزای شینگن می‌پردازیم. به منظور ارائه مشاوره رایگان ترجمه مدارک ویزای شنگن ابتدا باید شرکت VFS GLOBAL  را معرفی کنیم:

VFS Global چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

مدتی است که بسیاری از کشورهای اروپایی، استرالیا و افریقای جنوبی و تعدادی دیگر از کشورها، کار دریافت ترجمه مدارک ویزا را مستقیماً انجام نمی‌دهند و این کار را به‌واسطه مؤسسه VFS Global  انجام می‌دهند. یعنی مؤسسه VFS Global کار دریافت مدارک و انجام تست بیومتریک و سایر کارهای مربوط به درخواست ویزا را انجام می‌دهد و ترجمه مدارک و نتایج تست بیومتریک را در اختیار هر سفارتخانه قرار می‌دهند. سفارت‌ها نیز پس از اخذ تصمیم برای دادن ویزا یا ندادن ویزا، مجدداً مؤسسه VFS Global  را در جریان قرار می‌دهند و این شرکت هم تصمیم سفارت را به اطلاع متقاضیان می‌رساند.

برای مراجعه به مؤسسه VFS Global  و ارائه ترجمه مدارک باید ابتدا وارد صفحه مربوط به هرکدام از کشورها در وب‌سایت موسسهVFS Global  بشوید و به‌اصطلاح وقت سفارت بگیرید. اگر موفق نشدید خودتان وقت بگیرید، بعضی از آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های مهاجرتی می‌توانند برایتان وقت بگیرند.

آدرس شرکت VFS Global: تهران، میدان هروی، مجتمع هروی سنتر

مدارک لازم برای ویزای شینگن 

ترجمه مدارک لازم  برای ویزای شنگن  شامل موارد زیر است:

1- ترجمه مدارک هویتی و شناسایی (مثل شناسنامه و کارت ملی) 2- ترجمه مدارک مربوط به استطاعت مالی جهت سفر به اروپا (مثل سند ملک و داراییها) و 3- ترجمه مدارک کاری. حتی اگر درخواست ویزای توریستی دارید، ترجمه مدارک کاری شما، نشان خواهد داد که شما در ایران وابستگی دارید و حتماً بازخواهید گشت. البته بسته به نوع و مدت ویزا، مدارکی که باید ترجمه شوند ممکن است تغییر کنند.

لیست نهایی ترجمه مدارک ویزای شینگن را می توانید از چک لیست مدارک مربوط به هر نوع ویزای هر کدام از کشور اروپایی که در داخل سایت VFS Global  بارگزاری شده است تهیه فرمایید و اگر سئوالی داشتید با شماره تلفنهای موسسه وی اف اس گلوبال تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید. نیازی به مراجعه به واسطه ها نیست و کارشناسان شرکت VFS Global  به بهترین نحو شما را راهنمایی می کنند. در ادامه شماره تلفن و آدرس صفحه مربوط به هر کشور را در وب سایت  وی اف اس گلوبال خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

 

برای سفارش با ما تماس بگیرید

ترجمه مدارک ویزای توریستی سوییس  (شینگن سوییس)

پس از گرفتن وقت از بخش مربوط به کشور سوییس در وب سایت شرکت VFS Global  ، با شماره‌های زیر تماس بگیرید و اطلاعات لازم درباره ترجمه مدارک ویزای سوییس را از کارشناس مربوطه اخذ نمایید. برای اخذ ویزای کوتاه‌مدت سوییس ترجمه مدارک با مهر مترجم رسمی به زبان انگلیسی کافی است؛ ولی بهتر است مجدداً با شماره‌های زیر تماس بگیرید و مطمئن شوید.

شماره‌ تلفن VFS Global سوییس:

91314212 21 (98+)

91008053 21 (98+)

وب‌سایت VFS Global سوییس: visa.vfsglobal.com/irn/en/che

ایمیل VFS Global  سوییس: info.switzerlandiran@vfshelpline.com

ساعات کار VFS Global سوییس: یکشنبه تا پنج‌شنبه 8 صبح تا 4 عصر (به جز تعطیلات رسمی)

ترجمه مدارک ویزای توریستی هلند (شنگن هلند)

ترجمه مدارک ویزای  شینگن هلند به انگلیسی کافی است و برای ویزاهای کوتاه‌مدت نیازی به تأیید قوه قضاییه و وزارت خارجه نیست و ترجمه رسمی با مهر مترجم رسمی کافی است. اما مجدداً با شماره‌های زیر تماس بگیرید و با متصدی بخش هلند در شرکت VFS Global  صحبت کنید تا وقت و هزینه شما تلف نشود.  بسته به نوع ویزای کشور هلند شما ممکن است به تأیید قوه قضاییه نیاز داشته باشید یا نداشته باشید.

شماره‌ تلفن VFS Global هلند:

91008054 21 (98+)

913314213 21 (98+)

وب‌سایت VFS Global هلند: visa.vfsglobal.com/irn/en/nld

ایمیل VFS Global  هلند: info.netherlandsiran@vfshelpline.com

ساعات کار VFS Global  هلند: یکشنبه تا پنج‌شنبه 8 صبح تا 4 عصر (به جز تعطیلات رسمی)

ترجمه مدارک ویزای توریستی اتریش (شینگن اتریش)

ترجمه مدارک ویزای شنگن اتریش به انگلیسی و آلمانی هر دو مورد پذیرش است و تأیید قوه قضاییه و وزارت خارجه بر روی ترجمه‌ها لازم نیست. اما جهت اطمینان بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید.

شماره‌ تلفن VFS Global  اتریش:

91314200 21 (98+)

91008041 21 (98+)

وب‌سایت VFS Global اتریش: Visa.vfsglobal.com/irn/en/aut

ایمیل VFS Global  اتریش: info.austriairan@vfshelpline.com

ساعات کار VFS Global  اتریش: یکشنبه تا پنج‌شنبه 8 صبح تا 4 عصر (به جز تعطیلات رسمی)

ترجمه مدارک ویزای توریستی فرانسه (شینگن فرانسه)

ترجمه مدارک ویزای شنگن فرانسه به انگلیسی و فرانسه هر دو مورد پذیرش است و برای ویزای کوتاه‌مدت ترجمه رسمی با مهر مترجم کافی است و نیازی به تأیید قوه قضاییه و وزارت خارجه نیست. اما جهت اطمینان بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید:

شماره‌ تلفن VFS Global  فرانسه:

91314205 21 (98+)

91008046 21 (98+)

وب‌سایت VFS Global فرانسه: visa.vfsglobal.com/irn/en/fra

ایمیل VFS Global  فرانسه: info.franceiran@vfshelpline.com

ساعات کار VFS Global  فرانسه: یکشنبه تا پنج‌شنبه 8 صبح تا 4 عصر (به جز تعطیلات رسمی)

ترجمه مدارک ویزای توریستی بلژیک (شینگن بلژیک)

ترجمه مدارک ویزای شنگن  بلژیک به انگلیسی و فرانسه هر دو مورد پذیرش است  و برای ویزاهای کوتاه‌مدت نیازی به تأیید قوه قضاییه و وزارت خارجه نیست. اما جهت اطمینان بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید:

شماره‌ تلفن VFS Global  بلژیک:

91314201 21 (98+)

91008042 21 (98+)

وب‌سایت VFS Global بلژیک: visa.vfsglobal.com/irn/en/bel

ایمیل VFS Global  بلژیک: info.belgiumiran@vfshelpline.com

ساعات کار VFS Global  بلژیک: یکشنبه تا پنج‌شنبه 8 صبح تا 4 عصر (به جز تعطیلات رسمی)

ترجمه مدارک ویزای توریستی پرتغال (شنگن پرتغال)

ترجمه مدارک ویزای شنگن پرتغال به انگلیسی مورد پذیرش است و علاوه بر ترجمه رسمی تأیید قوه قضاییه و وزارت خارجه، تأیید سفارت پرتقال در تهران (لیگالیزاسیون سفارت پرتقال در تهران) هم ضروری است. اما جهت اطمینان بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید:

شماره‌ تلفن VFS Global  پرتغال:

91008051 21 (98+)

91314210 21 (98+)

وب‌سایت VFS Global پرتغال: visa.vfsglobal.com/irn/en/prt

ایمیل VFS Global  پرتغال: info.portugaliran@vfshelpline.com

ساعات کار VFS Global  پرتغال: یکشنبه تا پنج‌شنبه 8 صبح تا 4 عصر (به جز تعطیلات رسمی)

ترجمه مدارک ویزای توریستی یونان (شنگن یونان)

ترجمه مدارک ویزای شنگن یونان به انگلیسی مورد پذیرش است و علاوه بر ترجمه رسمی، تأیید قوه قضاییه و وزارت خارجه هم ضروری است. اما جهت اطمینان بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید:

شماره‌ تلفن VFS Global  یونان:

91008047 21 (98+)

91314206 21 (98+)

وب‌سایت VFS Global یونان: visa.vfsglobal.com/irn/en/grc

ایمیل VFS Global  یونان: info.greeceiran@vfshelpline.com

ساعات کار VFS Global  یونان: یکشنبه تا پنج‌شنبه 8 صبح تا 4 عصر (به جز تعطیلات رسمی)

ترجمه مدارک ویزای توریستی نروژ (شنگن نروژ)

ترجمه مدارک ویزای  شنگن نروژ به انگلیسی مورد پذیرش است و برای ویزاهای کوتاه‌مدت نروژ ترجمه با مهر مترجم کافی است؛ ولی برای ویزاهای بلندمدت تأیید قوه قضاییه و وزارت خارجه نیز لازم است. اما جهت اطمینان بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید.

شماره‌ تلفن VFS Global  نروژ:

91008050 21 (98+)

91314209 21 (98+)

وب‌سایت VFS Global نروژ: visa.vfsglobal.com/irn/en/nor

ایمیل VFS Global  نروژ: info.norwayiran@vfshelpline.com

ساعات کار VFS Global  نروژ: یکشنبه تا پنج‌شنبه 8 صبح تا 4 عصر (به جز تعطیلات رسمی)

ترجمه مدارک ویزای توریستی ایتالیا و آلمان 

توجه داشته باشید که برای ویزای کشور ایتالیا و آلمان نباید به مؤسسه VFS Global  در خیابان هروی مراجعه کنید. شرکت ویزامتریک در ایران به نمایندگی از سفارت ایتالیا و آلمان کار دریافت مدارک را انجام می دهد.

آدرس شرکت ویزامتریک ایتالیا و آلمان : خیابان بهشتی _خیابان خالد اسلامبولی (خیابان وزرا )_ نبش خیابان بیست و یکم _ ساختمان شیراز _ شماره ۱۳۷ _ طبقه ۱ کدپستی: 1513933134

تلفن شرکت ویزامتریک ایتالیا: ۴۳ ۰۳ ۷۰ ۸۸ – ۲۱ (۰) ۹۸ ۰۰ (43 03 70 88 – 21 (0) 98 00)

توجه داشته باشید که برای  ویزای توریستی ایتالیا، ترجمه انگلیسی با مهر مترجم رسمی کافی است؛ ولی برای ویزای تحصیلی ایتالیا، ترجمه ایتالیایی همراه با تأییدات قوه قضاییه و وزارت خارجه لازم است.

 

ترجمه ناتی

خدمات ترجمه رسمی مدارک ویزای شینگن در غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید و تمایل به ترجمه مدارک خود برای ویزای شنگن دارید، شعبه توحید دارالترجمه رسمی شکیبا در مجاورت محله توحید، ستارخان، گیشا، فاطمی، امیرآباد شمالی، بلوار کشاورز، مرزداران و صادقیه به شما نزدیک است. کافی است با همکاران شعبه توحید ما تماس بگیرید.

× سفارش از طریق واتس‌اپ