دارالترجمه رسمی شکیبا

لوگو ترجم
ترجمه رسمی مدارک

ترجمه رسمی انگلیسی گواهی تجرد

در این صفحه اطلاعات کامل درباره ترجمه گواهی تجرد را خدمت شما ارائه می‌کنیم:

گواهی تجرد چیست و چرا ترجمه رسمی می‌شود؟

گواهی تجرد همان‌گونه که از نامش پیدا است نشانه تجرد یک فرد است و در کنار ترجمه شناسنامه ثابت می‌کند که فرد صاحب این مدرک متأهل نیست. لازم است ذکر کنیم که در گواهی تجرد رکوردهای ازدواج‌های پیشین ذکر می‌شود. ترجمه این مدرک برای ازدواج در بعضی کشورها ضروری است. یعنی یک ایرانی که در خارج از ایران قصد ازدواج دارد باید ترجمه رسمی گواهی تجرد خود را به شهرداری یا سایر محل‌های ثبت ازدواج نشان دهد.

برای تهیه گواهی تجرد به کجا باید مراجعه کنم؟

برای تهیه گواهی تجرد باید به اداره کل  ثبت‌احوال ایرانیان خارج از کشور مراجعه کنید و درخواست صدور گواهی تجرد خود را ارائه کنید.

آدرس اداره کل ثبت احوال ایرانیان خارج از کشور: تهران، خیابان امام خمینی، سازمان ثبت احوال، ساختمان شماره 6، 

تلفن: 66700307 – 60902533

وب سایت: www.sabteahval.ir/kharejeh

برای ترجمه رسمی گواهی تجرد چه کاری باید انجام دهم؟

برای ترجمه رسمی گواهی تجرد باید اصل برگه را به دارالترجمه شکیبا ارائه دهید. توجه داشته باشید؛ چون در گواهی تجرد رکوردهای ازدواج‌های پیشین شما ذکر می‌شود، ممکن است ضروری باشد که شما ترجمه سند طلاق پیشین خود را نیز ترجمه کنید.

برای تأیید ترجمه رسمی گواهی تجرد چه کاری باید انجام دهم؟

برای تأیید ترجمه رسمی گواهی تجرد علاوه بر اصل گواهی تجرد شما باید اصل شناسنامه خود را نیز به دفتر ترجمه رسمی شکیبا ارائه دهید تا همراه با اصل و ترجمه مدرک به قوه قضاییه و وزارت خارجه ارسال شود.

ترجمه صحیح عنوان گواهی تجرد به انگلیسی چیست؟

معادل پیشنهادی ما برای ترجمه گواهی تجرد Certificate of Celibacy  است. ما به عنوان بهترین دارالترجمه تهران تلاش می کنیم به مترجمان جوان کمک کنیم.

زمان لازم برای ترجمه رسمی انگلیسی گواهی تجرد چند روز است؟

زمان ترجمه رسمی انگلیسی گواهی تجرد حدود سه روز است و زمان تأییدات دادگستری و خارجه نیز سه روز است.

آیا امکان ترجمه رسمی فوری گواهی تجرد به انگلیسی در دارالترجمه شکیبا وجود دارد؟

درصورتی‌که برای ترجمه گواهی تجرد خود عجله دارید، همکاران بخش پذیرش ما را مطلع سازید. ما ترجمه فوری گواهی تجرد شما را دراسرع‌وقت خدمت شما تقدیم می‌کنیم.

هزینه ترجمه رسمی انگلیسی گواهی تجرد چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت و تعرفه ترجمه رسمی انگلیسی گواهی تجرد و سایر مدارک وارد صفحه تعرفه ترجمه شوید و از هزینه ترجمه خود مطلع گردید.

ترجمه ناتی و ترجمه ناجیت

ترجمه گواهی تجرد با مهر ناتی

اگر مایل به ترجمه گواهی تجرد خود برای ارائه به کشور استرالیا و نیوزلند هستید، ما می‌توانیم ترجمه گواهی تجرد شما را با مهر ناتی استرالیا ارائه دهیم چرا که ما از قدیمی‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ترجمه ناتی در ایران هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترجمه ناتی وارد صفحه ترجمه ناتی شوید و اطلاعات مورد نظر خود را مطالعه فرمایید.

ترجمه گواهی تجرد با مهر ناجیت امریکا

اگر مایل به ترجمه گواهی تجرد خود برای ارائه به کشور امریکا هستید، ما می‌توانیم ترجمه گواهی تجرد شما را با مهر ناجیت امریکا ارائه دهیم چرا که ما از قدیمی‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ترجمه ناجیت در ایران هستیم. البته توصیه ما ارائه ترجمه رسمی انگلیسی گواهی تجرد است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترجمه ناجیت وارد صفحه ترجمه ناجیت شوید و اطلاعات مورد نظر خود را مطالعه فرمایید.

× سفارش از طریق واتس‌اپ